Alice Springs, 30 januari 2016

30 januari 2016 - Alice Springs, Australië

Alice Springs, 30 januari 2016

We hoeven pas om half acht op te staan, omdat het maar 5 minuten rijden is naar de camperverhuur. We krijgen zelfs wat geld terug, omdat we de tweede dag de autostoel hebben moeten laten maken in Sydney.

Met de taxi gaan we naar Adelaide Airport en om 10.45 uur vliegen we naar Alice Springs. De vlucht is ongeveer anderhalf uur (1350 km), maar de tijd gaat een uur terug, dus we zijn om 11.25 uur in Alice Spings.

Het is hier meteen heel warm, 31 graden. En er zijn heel veel vliegen, gelukkig hebben we al vliegennetten gekocht.

De taxichauffeur Bob geeft ons allerlei tips om vandaag te doen, zoals water en bier kopen. We hebben een kamer in Alice Motor Inn & Camping. De driedaagse tour naar Ayers Rock start morgen om 5.45 uur en in Ayers Rock is alles tweemaal zo duur. De kamer is prima en we kunnen onze spullen daar laten staan totdat we terugkomen van de tour. Dat is echt fijn.

1. W en T:
    30 januari 2016
    Hoi, we vinden het jammer dat het eind in zicht komt van jullie FANTASTISCHE vakantie reis. We genieten met jullie van de uitgebreidde verhalen en de mooie fotos. Ook voor de laatste periode veel plezier. Geniet ervan !!!!
    Groet Wim en Tineke